Psychologie reklamy

Kód: 0414858
549 Kč –14 %
Psychologie reklamy
549 Kč –14 % 467 Kč
Skladem
5., rozšířené a aktualizované vydání

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Doplňkové parametry

Kategorie: Psychologie, komunikace
Hmotnost: 0.8 kg
Autor: Jitka Vysekalová
Datum vydání: 03/2023
Druh: Kniha
Edice: Expert
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-3654-4
Počet stran: 360
Výška: 250,0
Šířka: 176,0
Tloušťka: 22,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: