Moderní marketingová komunikace GRADA Publishing, a. s.

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou ...

oblibeneknihy.cz

Moderní marketingová komunikace

kliknutím zvětšíte
Moderní marketingová komunikace GRADA Publishing, a. s.
Moderní marketingová komunikace GRADA Publishing, a. s. Moderní marketingová komunikace GRADA Publishing, a. s. Moderní marketingová komunikace GRADA Publishing, a. s.
ks
Kód:0163068
Nakladatel:GRADA Publishing, a. s.
Cena s DPH : 373,- CZK
DPH:10 %
Sleva celkem:11 %
Původní cena s DPH:419,- CZK
Dostupnost:Poslední kusy
Sklad:1 ks
Autor: Přikrylová Jana
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
EAN: 9788024736228
ISBN: 978-80-247-3622-8
Počet stran: 320
Typ: Paperback
Vydání: 1
Rozměr: 247x172x22
Hmotnost: 0.67
Datum uvedení: 01.08.2010
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Zboží ze stejné kategorie - Moderní marketingová komunikace

Obrana liberálního vzdělávání
Politici nejen ve Spojených státech a na Západě, ale například i v Japonsku projevují v ...
Kód: 0299448
Autor: Zakaria Fareed
EAN: 9788020027177
Dostupnost: 51 - 70ks
Cena s DPH195,- CZK
Základy klinického výzkumu
Kniha je určená študentom denného alebo doktorandského štúdia lekárskych, farmaceutických ...
Kód: 0259980
Autor: Hlavatý Tibor
EAN: 9788024757131
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH149,- CZK
Sleva58 %
Původní cena357,- CZK
Strojnické tabulky
POMOCNÁ UČEBNICE PRO ŠKOLY TECHNICKÉHO ZAMĚŘENÍ je určena jak studentům technických ...
Kód: 0276702
Autor: Leinveber Jiří, Vávra Pavel,
EAN: 9788073611118
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH888,- CZK
Big Magic: Creative Living Beyond Fear
Readers of all ages and walks of life have drawn inspiration from Elizabeth Gilbert. Now, this ...
Kód: 0275905
Autor: Gilbert Elizabeth
EAN: 9781408866757
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH299,- CZK
Kvalitativní diagnostika v oblasti lidských zdrojů
Naučte se orientovat v lidských vlastnostech a dovednostech! Jste-li manažerem nebo ...
Kód: 0262118
Autor: Gruber Jan, Kyrianová Hana, Fonville Alexandra,
EAN: 9788024752631
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH286,- CZK
Sleva13 %
Původní cena329,- CZK
Mastering Knowledge
- impact of organizational structures on tacit knowledge transfer - interoperability of knowledge ...
Kód: 0246772
Autor: Šubrt Tomáš, Zuzák Roman
EAN: 9788087197370
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH347,- CZK
Sleva13 %
Původní cena399,- CZK

Váš dotaz Moderní marketingová komunikace

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam
Copyright © www.oblibeneknihy.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.oblibeneknihy.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,- CZK