Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

kliknutím zvětšíte
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem RADIX s. r. o.
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem RADIX s. r. o. Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem RADIX s. r. o. Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem RADIX s. r. o.
ks
Kód:0235151
Nakladatel:RADIX s. r. o.
Cena s DPH : 404,- Kč
DPH:10 %
Sleva celkem:10 %
Původní cena s DPH:449,- Kč
Dostupnost:Poslední kusy
Autor: Bárta Luboš
Nakladatel: RADIX s. r. o.
EAN: 9788087573075
ISBN: 978-80-87573-07-5
Počet stran: 484
Typ: Vázaný
Vydání: 1
Rozměr: 241x173x36
Hmotnost: 1.066
Datum uvedení: 20.01.2014
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“.
Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Zboží ze stejné kategorie - Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Přenos pravomocí členských států na Evropskou unii
Evropská integrace byla vždy pojímána jako jednosměrný proces prohlubování spolupráce, ...
Kód: 0273905
Autor: Zbíral Robert
EAN: 9788087576724
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH300,-
Daň z přidané hodnoty - SP 60/2008
Nejnovější právní stav. Nová právní úprava od 1. ledna 2008: změna snížené sazby, ...
Kód: 0126707
Autor: neuveden
EAN: 9788073500863
Dostupnost: 31 - 50ks
Cena s DPH65,-
Sleva13 %
Původní cena75,-
S minulostí zúčtujeme
Kniha obsahuje dva dosud nezveřejněné dokumenty z minulosti Filozofické fakulty Univerzity ...
Kód: 0238869
Autor: Jareš Jakub a kolektiv
EAN: 9788020023452
Dostupnost: 31 - 50ks
Cena s DPH605,-
Sleva13 %
Původní cena695,-
Martiniana - Studie o latinském humanismu v českých zemích
Sborník prací přináší výběr obecných statí z bohaté publikační činnosti našeho ...
Kód: 0241703
Autor: Martínek Jan
EAN: 9788020023803
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH495,-
Sleva24 %
Původní cena650,-
Kommunikation im Tourismus - CD
CD k učebnici Kommunikation im Tourismus.
Kód: 0216406
Autor: neuveden
EAN: 8594022780955
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH329,-
Výpočty, svazek I
První svazek trilogie Výpočty je zaměřen na teoriičástečně rekursivních funkcí. ...
Kód: 0244065
Autor: Černý Martin
EAN: 9788074310492
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH388,-
Inventura předsudků
Kniha je hlavním shrnujícím výsledkem projektu, jenž zkoumá předsudky v české ...
Kód: 0308030
Autor: Šmídová Michaela, Vávra Martin, Čížek Tomáš,
EAN: 9788020027313
Dostupnost: 70 - 100ks
Cena s DPH265,-
Korpus a korpusová lingvistika
Obsah i zaměření knihy Korpus a korpusová lingvistika vystihuje v zásadě její název. ...
Kód: 0308041
Autor: Čermák František
EAN: 9788024637105
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH340,-
Naše třída
Druhý díl s názvem Naše třída obsahuje příspěvky, které se zabývají vztahy mezi lidmi ...
Kód: 0219276
Autor: kolektiv autorů
EAN: 9788086307671
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH311,-
Sleva10 %
Původní cena345,-

Váš dotaz Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
     Více informací
Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam
Copyright © www.oblibeneknihy.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.oblibeneknihy.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,- CZK