Každý může malovat

kliknutím zvětšíte
Každý může malovat DOBROVSKÝ s.r.o.
ks
Kód:0298889
Nakladatel:DOBROVSKÝ s.r.o.
Cena s DPH : 224,- Kč
DPH:10 %
Sleva celkem:10 %
Původní cena s DPH:249,- Kč
Dostupnost:51 - 70ks
Sklad:51 ks
Autor: Barber Barrington
Nakladatel: DOBROVSKÝ s.r.o.
EAN: 9788073906283
ISBN: 978-80-7390-628-3
Počet stran: 136
Typ: Paperback
Vydání: 1
Rozměr: 280x225x11
Hmotnost: 0.559
Datum uvedení: 11.09.2017
Každý se může naučit malovat – vše, co potřebujete, je odvaha touha vytvářet něco hezkého a kreativního. Tato kniha vás seznámí s metodami malování, jako jsou akvarel, akryl, kvaš a olej. Zjistíte, jak jednotlivé typy barev nanášet na plátno, vytvářet barevné přechody nebo pracovat se světlem a stínem. Seznámíte se s metodou podbarvení i s prací s paletou.

Díky této instruktážní knize budete schopni vytvořit krásné krajinky, zátiší i portréty.

Zboží ze stejné kategorie - Každý může malovat

Medienwissenschaft - Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně ...
Kód: 0262054
Autor: Svatoňová Kateřina, Krtilová Kateřina,
EAN: 9788020025654
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH355,-
Sleva10 %
Původní cena395,-
Oceňování nehmotných aktiv
Cílem knihy je vytvořit základní, ucelenou a provázanou koncepci oceňování nehmotných ...
Kód: 0317483
Autor: Svačina Pavel
EAN: 9788086929620
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH289,-
Diety ve školních jídelnách
Dietní stravování nabývá na společenském významu a promítá se i do práce školních ...
Kód: 0307058
Autor: kolektiv autorů
EAN: 9788074963285
Dostupnost: 31 - 50ks
Cena s DPH292,-
Sleva10 %
Původní cena325,-
Jak se dnes chovat ve spol.

Kód: 0072082
Autor: neuveden
EAN: 9788071982005
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH159,-
Styl mediálních dialogů
Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po ...
Kód: 0229306
Autor: Čmejrková a kolektiv Světla
EAN: 9788020022677
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH395,-
Audit informačního systému
V krátké době druhé vydání knihy, zabývající se komplexním auditem informačního ...
Kód: 0243862
Autor: Svatá Vlasta
EAN: 9788074311062
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH348,-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti ...
Kód: 0310576
Autor: Young Miles
EAN: 9788025621592
Dostupnost: 31 - 50ks
Cena s DPH699,-
Základy teorie krizového managementu
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana ...
Kód: 0268959
Autor: Antušák Emil, Vilášek Josef,
EAN: 9788024634432
Dostupnost: U dodavatele
Cena s DPH180,-
Motivace a odměňování pracovníků - Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší
Jsou vaši zaměstnanci málo výkonní a iniciativní? Chcete své zaměstnance motivovat, ale ...
Kód: 0275248
Autor: Urban Jan
EAN: 9788027102273
Dostupnost: Poslední kusy
Cena s DPH224,-
Sleva10 %
Původní cena249,-

Váš dotaz Každý může malovat

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
     Více informací
Více informací

Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam
Copyright © www.oblibeneknihy.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.oblibeneknihy.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,- CZK