Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

kliknutím zvětšíte
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost EDUKO nakladatelství, s.r.o.
ks
Kód:0327389
Nakladatel:EDUKO nakladatelství, s.r.o.
Cena s DPH : 199,- Kč
DPH:10 %
Dostupnost:Poslední kusy
Autor: Vysekalová Jitka
Nakladatel: EDUKO nakladatelství, s.r.o.
EAN: 9788088057178
ISBN: 978-80-88057-17-8
Počet stran: 272
Typ: Paperback
Vydání: 1
Rozměr: 210x147x15
Hmotnost: 0.346
Datum uvedení: 01.01.2016
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.
Kolektiv autorů:

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík

Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.

Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

Zboží ze stejné kategorie - Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Marketingové strategie
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním ...
Kód: 0283041
Autor: Horáková Helena
EAN: 9788085970814
Dostupnost: více jak 100ks
ks
Cena s DPH182,-
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení ...
Kód: 0328582
Autor: Moudrý Marek
EAN: 9788074023613
Dostupnost: 70 - 100ks
Cena s DPH330,-
Člověk ve společnosti a v ekonomickém životě
Moderně pojatá učebnice sociologie a ekonomie pro druhý ročník středních škol je určena ...
Kód: 0244708
Autor: Šil Přemysl, Karolová Jana
EAN: 9788071822967
Dostupnost: Poslední kusy
ks
Cena s DPH162,-
Sleva10 %
Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení ...
Kód: 0328100
Autor: Moudrý Marek
EAN: 9788074023606
Dostupnost: 20 - 30ks
ks
Cena s DPH220,-
Výchova k finanční gramotnosti - učebnice
Umožňuje žákům získat dovednosti potřebné k zodpovědnému finančnímu rozhodování a k ...
Kód: 0216502
Autor: Kašová Jitka
EAN: 9788072381074
Dostupnost: U dodavatele
ks
Cena s DPH139,-
Řízení provozu cestovních kanceláří
Předkládaný učební text si klade za cíl seznámit čtenáře s cestovními kancelářemi jako ...
Kód: 0283042
Autor: Pompurová Kristína
EAN: 9788085970807
Dostupnost: více jak 100ks
ks
Cena s DPH145,-
Sleva9 %
Daně 2018 - výklad a praktické příklady
Publikace je určena posluchačům vysokých škol s ekonomickým zaměřením, ale mohou ji ...
Kód: 0314757
Autor: Štohl Pavel
EAN: 9788087314913
Dostupnost: více jak 100ks
ks
Cena s DPH299,-
Ekonomika pro střední školy - Cvičebnice 4 - Marketing
Cvičebnice se zabývá tématy: - základy marketingu - průzkum trhu - produkt - cena - ...
Kód: 0343217
Autor: Klínský Petr, Münch Otto,
EAN: 9788087204924
Dostupnost: U dodavatele
ks
Cena s DPH45,-
Úvod do ekonomie
Nové, aktualizované vydání základního učebního textu určeného pro odbornou přípravu ...
Kód: 0340283
Autor: Čadská Milada
EAN: 9788024628578
Dostupnost: U dodavatele
ks
Cena s DPH90,-
Copyright © www.oblibeneknihy.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.oblibeneknihy.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,- CZK