Hudba v reklamě

Kód: 0172510
269 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Doplňkové parametry

Kategorie: Média, žurnalistika, komunikace
Hmotnost: 0.55 kg
Autor: Radim Bačuvčík
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: VeRBuM
Vazba: Pevná bez přebalu matná
ISBN: 978-80-87500-51-4
Počet stran: 224
Výška: 238,0
Šířka: 175,0
Tloušťka: 20,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: