Kniha logotypů

Kód: 9788025137345
590 Kč
Skladem
Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů až po výsledný produkt. Vlastnit tento titul neznamená mít doma pouze knihu, znamená to vlastnit kus historie světového designu.

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Doplňkové parametry

Kategorie: Informatika, výpočetní technika
Autor: Bill Gardner, Anne Hellman
Věk: 15
Vydavatelství: COMPUTER PRESS
Žánr: grafika a design
Datum vydání: 2013-02-06
Podtitul: 2000 mezinárodních značek od uznávaných návrhářů
Typ: Kniha
Počet stran: 192
Vazba: brožovaná, šitá nitmi
Rozměry: 229 x 279 mm
Release: 1
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: