Kreativita a inovace v organizaci
Kód: 0122780Související produkty
Detailní popis produktu
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management, řízení, personalistika |
---|---|
Hmotnost: | 0.57 kg |
Autor: | Emilie Franková |
Druh: | Kniha |
Jazyk: | CZE |
Značka: | GRADA |
ISBN: | 978-80-247-3317-3 |
Počet stran: | 272 |
Výška: | 240,0 |
Šířka: | 170,0 |
Tloušťka: | 18,0 |
Formát: | hmot |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení