Lázeňství

Kód: 0306100
199 Kč –9 %
Lázeňství
199 Kč –9 % 180 Kč
Skladem
management a marketing

Detailní informace

Detailní popis produktu

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.

Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.

Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management, řízení, personalistika
Hmotnost: 0.62 kg
Autor: Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček
Datum vydání: 10/2019
Druh: Kniha
Edice: Expert
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-2461-9
Počet stran: 368
Výška: 241,0
Šířka: 169,0
Tloušťka: 21,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: