Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Kód: 0098521Související produkty
Detailní popis produktu
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.Doplňkové parametry
Kategorie: | Středoškolská výuka |
---|---|
Hmotnost: | 0.2 kg |
Autor: | Jaroslava Kynclová; Eva Karásková |
Datum vydání: | 09/2009 |
Druh: | Kniha |
Jazyk: | CZE |
Značka: | FORTUNA |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-7373-061-1 |
Počet stran: | 152 |
Výška: | 210,0 |
Šířka: | 150,0 |
Tloušťka: | 10,0 |
Formát: | hmot |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.