Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Kód: 0098521
179 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Doplňkové parametry

Kategorie: Středoškolská výuka
Hmotnost: 0.2 kg
Autor: Jaroslava Kynclová; Eva Karásková
Datum vydání: 09/2009
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: FORTUNA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7373-061-1
Počet stran: 152
Výška: 210,0
Šířka: 150,0
Tloušťka: 10,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: