Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

kliknutím zvětšíte
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby GRADA Publishing, a. s.
ks
Kód:0234963
Nakladatel:GRADA Publishing, a. s.
Cena s DPH : 99,- Kč
DPH:10 %
Sleva celkem:67 %
Původní cena s DPH:299,- Kč
Dostupnost:Poslední kusy
Autor: Slavík Jakub
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
EAN: 9788024748191
ISBN: 978-80-247-4819-1
Počet stran: 192
timestamp: 27911902096
Typ: Knihy - paperback
Vydání: 1
Rozměr: 240x168x11
Hmotnost: 0.334
Datum uvedení: 14.01.2014
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují.

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.

I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze.

Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

Zboží ze stejné kategorie - Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Co na to Arnie?

Autor: neuveden
EAN: 9788075856098
Dostupnost: více jak 100ks
ks
Cena s DPH199,-
 
15 minut ke štěstí /VÝPRODEJ/

Autor: Nicholls Richard
EAN: 9788075499233
Počet stran: 0
Dostupnost: 10-20 ks
ks
Cena s DPH99,-
Sleva67 %
Původní cena299,-
Principles of the Bata Management System

Autor: Rybka Zdeněk
EAN: 9788090654037
Dostupnost: Poslední kusy
ks
Cena s DPH199,-
Sociální psychologie

Autor: Nakonečný Milan
EAN: 9788075538420
Dostupnost: 31 - 50ks
ks
Cena s DPH899,-
Velká kniha umění slovní sebeobrany

Autor: Nöllke Matthias
EAN: 9788024730042
Dostupnost: Poslední kusy
ks
Cena s DPH278,-
Sleva13 %
Původní cena319,-
Snadná cesta, jak skoncovat s alkoholem

Autor: Carr Allen
EAN: 9788090442368
Dostupnost: 51 - 70ks
ks
Cena s DPH235,-
Sleva13 %
Původní cena270,-

© www.oblibeneknihy.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace