Marketing jako šachová hra

Kód: 9788026500544
199 Kč
Skladem
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Doplňkové parametry

Kategorie: Podnikání, obchod
Autor: Jaroslav Tručka
Věk: 15
Vydavatelství: BIZBOOKS
Žánr: marketing a prodej, učebnice pro ekonomy
Datum vydání: 2013-01-09
Podtitul: Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků
Typ: Kniha
Počet stran: 216
Vazba: brožovaná lepená
Rozměry: 145 x 205 mm
Release: 1
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: