Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

kliknutím zvětšíte
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost EDUKO nakladatelství, s.r.o.
ks
Kód:0327389
Nakladatel:EDUKO nakladatelství, s.r.o.
Cena s DPH : 199,- Kč
DPH:10 %
Dostupnost:Poslední kusy
Autor: Vysekalová Jitka
Nakladatel: EDUKO nakladatelství, s.r.o.
EAN: 9788088057178
ISBN: 978-80-88057-17-8
Počet stran: 272
timestamp: 27911940327
Typ: Knihy - paperback
Vydání: 1
Rozměr: 210x147x15
Hmotnost: 0.346
Datum uvedení: 01.01.2016
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.
Kolektiv autorů:

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík

Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.

Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

Zboží ze stejné kategorie - Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Daně 2018 - výklad a praktické příklady
Publikace je určena posluchačům vysokých škol s ekonomickým zaměřením, ale mohou ji ...
Kód: 0314757
Autor: Štohl Pavel
EAN: 9788087314913
Dostupnost: 70 - 100ks
ks
Cena s DPH299,-
Operační výzkum - nové trendy
V knize, určené především manažerům, systémovým pracovníkům, výzkumníkům a ...
Kód: 0243978
Autor: Fiala Petr a kolektiv
EAN: 9788074310362
Dostupnost: U dodavatele
ks
Cena s DPH261,-
Sleva12 %
Bankovnictví pro SŠ a veřejnost
Učebnice pro obchodní akademie a jiné střední školy s ekonomickým zaměřením podává ...
Kód: 0157413
Autor: Hartlová Dagmar
EAN: 9788071689003
Dostupnost: 31 - 50ks
ks
Cena s DPH172,-
Sleva9 %
Operační výzkum, 3. vydání
Jednotlivé kapitoly knihy se zabývají samostatnými oblastmi aplikací kvantitativních ...
Kód: 0243979
Autor: Jablonský Josef
EAN: 9788086946443
Dostupnost: Poslední kusy
ks
Cena s DPH378,-
Ekonomika – ekonomická a finanční gramotnost pro SŠ
Učebnice je určena pro střední školy, které nemají ekonomické zaměření – odborné ...
Kód: 0357852
Autor: Klínský Petr, Münch Otto,
EAN: 9788088057628
Dostupnost: U dodavatele
ks
Cena s DPH180,-
Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a ...
Kód: 0256947
Autor: Moudrý Marek
EAN: 9788074022197
Dostupnost: 31 - 50ks
ks
Cena s DPH220,-
Marketing
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace ...
Kód: 0157663
Autor: Vysekalová Jitka
EAN: 9788071689799
Dostupnost: Poslední kusy
ks
Cena s DPH199,-
Sleva9 %
Ekonomika pro střední školy - Cvičebnice 4 - Marketing
Cvičebnice se zabývá tématy: - základy marketingu - průzkum trhu - produkt - cena - ...
Kód: 0343217
Autor: Klínský Petr, Münch Otto,
EAN: 9788087204924
Dostupnost: U dodavatele
ks
Cena s DPH45,-
Člověk ve společnosti a v ekonomickém životě
Moderně pojatá učebnice sociologie a ekonomie pro druhý ročník středních škol je určena ...
Kód: 0244708
Autor: Šil Přemysl, Karolová Jana
EAN: 9788071822967
Dostupnost: Poslední kusy
ks
Cena s DPH162,-
Sleva10 %
Copyright © www.oblibeneknihy.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.oblibeneknihy.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,- CZK