Marketingový výzkum

Kód: 0242113
179 Kč –14 %
Marketingový výzkum
179 Kč –14 % 153 Kč
Skladem
Postupy, metody, trendy

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Doplňkové parametry

Kategorie: Reklama, marketink
Hmotnost: 0.57 kg
Autor: Radek Tahal
Datum vydání: 08/2017
Druh: Kniha
Edice: Expert
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-0206-8
Počet stran: 264
Výška: 148,0
Šířka: 175,0
Tloušťka: 20,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: