Moderní retail marketing

Kód: 0369623
149 Kč –14 %
Moderní retail marketing
149 Kč –14 % 127 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.

Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Doplňkové parametry

Kategorie: Reklama, marketink
Hmotnost: 0.55 kg
Autor: Hana Volfová; Eva Jaderná
Datum vydání: 11/2021
Druh: Kniha
Edice: Expert
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-1384-2
Počet stran: 240
Výška: 247,0
Šířka: 176,0
Tloušťka: 21,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: