Obchodní války a pozice České republiky

Kód: 0326716
165 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

"Pojem "obchodní války" plní v poslední době stránky tisku jakožto nová hrozba pro světový obchod, spojovaná zejména s nástupem americké administrativy v čele s prezidentem Trumpem. Zapomíná se přitom, že "volný světový obchod" je bohužel jen chiméra, o které mnozí rádi mluví, ale nikdo ji neprovozuje v praxi. Je to bohulibá představa, která v novodobé společnosti nebyla nikdy naplněna. Je to teoretická cesta k všeobecné prosperitě, na které bohužel číhají mnohá úskalí." Píše a zároveň vysvětluje, proč tomu tak je, ve své nové knize ekonomka Stanislava Janáčková.

V publikaci, která je rozdělená do pěti kapitol, autorka realisticky a bez zbytečných ideologických klišé popisuje teorii a praxi světového obchodu, analyzuje obchodní vztah USA a Číny i fenomén evropského zaostávání v unifikační pasti a na datech dokládá, kdo jsou vítězové a poražení současné podoby světového obchodu. A co z toho plyne pro nás? Jak si na tom v multipolárním obchodním světě stojí Česká republika a jakým čelí hrozbám? K odpovědím na tyto otázky autorka dospívá v závěru knihy.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomie, ekonomika
Hmotnost: 0.18 kg
Autor: Stanislava Janáčková
Datum vydání: 03/2020
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: Institut Václava Klause
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7542-057-2
Počet stran: 114
Výška: 211,0
Šířka: 150,0
Tloušťka: 7,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: