Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Kód: 0254276
699 Kč –50 %
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
699 Kč –50 % 349 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.

Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Doplňkové parametry

Kategorie: Reklama, marketink
Hmotnost: 0.97 kg
Autor: Miles Young; David Ogilvy
Datum vydání: 02/2018
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: Svojtka
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-256-2159-2
Počet stran: 224
Výška: 257,0
Šířka: 197,0
Tloušťka: 22,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: