Vítejte na stránkách OblibeneKnihy.cz, náš eshop stále vylepšujeme a již brzy Vám nabídneme možnost platit KARTOU ONLINE :)

Public relations

Kód: 0185426
349 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic.

Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Média, žurnalistika, komunikace
Hmotnost: 0.56 kg
Autor: Denisa Hejlová
Datum vydání: 08/2015
Druh: Kniha
Edice: Expert
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-5022-4
Počet stran: 256
Výška: 248,0
Šířka: 175,0
Tloušťka: 22,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: