Teorie a praxe kulturních průmyslů

Kód: 0316277
376 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality...

Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly.

Toto téma vstoupilo do euroatlantické ekonomicko-politické debaty intenzivněji na počátku nového milénia se zavedením pojmu kreativní třída. Přišel s ním americký filozof a ekonom Richard Florida a rozpoutal tak rozsáhlou celosvětovou diskusi o efektivitě kreativity ve společensko-ekonomickém prostoru.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomie, ekonomika
Hmotnost: 0.33 kg
Autor: Miroslav Zelinský
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: Eurokódex
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-89447-83-1
Počet stran: 248
Výška: 212,0
Šířka: 148,0
Tloušťka: 14,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: