Teorie a praxe kulturních průmyslů
Kód: 0316277Související produkty
Detailní popis produktu
Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality...
Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly.
Toto téma vstoupilo do euroatlantické ekonomicko-politické debaty intenzivněji na počátku nového milénia se zavedením pojmu kreativní třída. Přišel s ním americký filozof a ekonom Richard Florida a rozpoutal tak rozsáhlou celosvětovou diskusi o efektivitě kreativity ve společensko-ekonomickém prostoru.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ekonomie, ekonomika |
---|---|
Hmotnost: | 0.33 kg |
Autor: | Miroslav Zelinský |
Druh: | Kniha |
Jazyk: | CZE |
Značka: | Eurokódex |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-89447-83-1 |
Počet stran: | 248 |
Výška: | 212,0 |
Šířka: | 148,0 |
Tloušťka: | 14,0 |
Formát: | hmot |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.