Anatomie rozhodování

Kód: 0327846
399 Kč –14 %
Anatomie rozhodování
399 Kč –14 % 340 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

hcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Doplňkové parametry

Kategorie: Sebezdokonalování
Hmotnost: 0.25 kg
Autor: Richard Shotton
Datum vydání: 11/2020
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: Via
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
ISBN: 978-80-7642-548-4
Výška: 202,0
Šířka: 132,0
Tloušťka: 14,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: