Business modelování

Kód: 0396440
469 Kč –14 %
Business modelování
469 Kč –14 % 399 Kč
Skladem
Jak na business modely v digitálním prostředí

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.

Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.

Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Podnikání, obchod
Hmotnost: 0.46 kg
Autor: Pavel Adámek; Lucie Maixnerová
Datum vydání: 10/2022
Druh: Kniha
Edice: Expert
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-3356-7
Počet stran: 272
Výška: 245,0
Šířka: 170,0
Tloušťka: 17,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: