Jak na média

Kód: 0121318
220 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

Doplňkové parametry

Kategorie: Média, žurnalistika, komunikace
Hmotnost: 0.23 kg
Datum vydání: 10/2011
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: Computer Media
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7402-071-1
Počet stran: 116
Výška: 230,0
Šířka: 170,0
Tloušťka: 10,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: