Marketing management

Kód: 0140075
Doprava ZDARMA přes Zásilkovnu
2 290 Kč –10 %
Marketing management
2 290 Kč –10 % 2 061 Kč
Skladem
14. vydání

Detailní informace

Detailní popis produktu

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management, řízení, personalistika
Hmotnost: 2.65 kg
Autor: Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-4150-5
Počet stran: 816
Výška: 285,0
Šířka: 221,0
Tloušťka: 40,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: