Marketing Základy marketingu učebnice učitele

Kód: 0280138
380 Kč
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Doplňkové parametry

Kategorie: Středoškolská výuka
Hmotnost: 0.63 kg
Autor: Marek Moudrý
Datum vydání: 09/2018
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: Computer Media
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7402-361-3
Počet stran: 112
Výška: 300,0
Šířka: 215,0
Tloušťka: 15,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: