Strategický marketing
Kód: 0434196Související produkty
Detailní popis produktu
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Reklama, marketink |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.72 kg |
| EAN: | 9788027137220 |
| Autor: | Dagmar Jakubíková; Petr Janeček |
| Datum vydání: | 11/2023 |
| Edice: | Expert |
| Jazyk: | CZE |
| Značka: | GRADA |
| Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
| ISBN: | 978-80-271-3722-0 |
| Počet stran: | 432 |
| POCKSBAL: | 0 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
