Strategie B2B digitálního marketingu

Kód: 0378827
590 Kč –14 %
Strategie B2B digitálního marketingu
590 Kč –14 % 502 Kč
Skladem
Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.

Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.

Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti.

Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Reklama, marketink
Hmotnost: 0.58 kg
Autor: Simon Hall
Datum vydání: 02/2022
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: Lingea
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7508-713-3
Počet stran: 368
Výška: 236,0
Šířka: 159,0
Tloušťka: 21,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: