Svůdnost sociálního experimentu
Kód: 0271831Související produkty
Detailní popis produktu
Kniha autorského kolektivu sestávajícího z tuzemských i zahraničních badatelů a badatelek je věnována dobovým koncepcím nového člověka, které se utvářely v souvislosti s projekty sociálního inženýrství v Evropě 20. století.
Nový člověk představoval symbol, vzor a zároveň cíl mnoha myšlenkových hnutí a proudů, které chtěly radikálně transformovat společnost a zároveň dosáhnout vyššího stupně humanity. Dobové obrazy nových mužů a žen předkládaly optimistické vize krásné a šťastné budoucnosti a slibovaly brzké překonání všech stávajících obtíží. Současně byly koncipovány jako protipól starých, údajně překonaných ideálů. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zaměřují na konkrétní podoby nového člověka v různých geografických a časových souřadnicích vymezeného rámce, ovšem nejvíce prostoru je vyhrazeno socialistickým a fašistickým sociálním experimentům.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Právo, politologie, sociologie |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.7 kg |
| EAN: | 9788074226069 |
| Autor: | Lukáš Fasora; Jiří Hanuš; Denisa Nečasová |
| Edice: | Obraz-komunikace-jednání |
| Jazyk: | CZE |
| Značka: | Nakladatelství Lidové noviny |
| Vazba: | Pevná s přebalem lesklá |
| ISBN: | 978-80-7422-606-9 |
| Počet stran: | 328 |
| POCKSBAL: | 0 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
