Konec marketingu

Kód: 0359871
349 Kč –14 %
Konec marketingu
349 Kč –14 % 297 Kč
Skladem
Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Detailní informace

Detailní popis produktu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!

Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.

Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Doplňkové parametry

Kategorie: Reklama, marketink
Hmotnost: 0.33 kg
Autor: Carlos Gil
Datum vydání: 06/2021
Druh: Kniha
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-1296-8
Počet stran: 200
Výška: 244,0
Šířka: 164,0
Tloušťka: 10,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: