Základy marketingu

Kód: 0254910
359 Kč –14 %
Základy marketingu
359 Kč –14 % 306 Kč
Skladem
2., přepracované a rozšířené vydání

Detailní informace

Detailní popis produktu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?

Doplňkové parametry

Kategorie: Reklama, marketink
Hmotnost: 0.49 kg
Autor: Miroslav Karlíček
Datum dotisku: 12/2021
Datum vydání: 01/2018
Druh: Kniha
Edice: Manažer
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-5869-5
Počet stran: 288
Výška: 240,0
Šířka: 165,0
Tloušťka: 15,0
Formát: hmot

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: