Strategický marketing
Kód: 0434196Související produkty
Detailní popis produktu
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.Doplňkové parametry
Kategorie: | Reklama, marketink |
---|---|
Hmotnost: | 0.73 kg |
Autor: | Dagmar Jakubíková; Petr Janeček |
Datum vydání: | 11/2023 |
Druh: | Kniha |
Edice: | Expert |
Jazyk: | CZE |
Značka: | GRADA |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-271-3722-0 |
Počet stran: | 432 |
Výška: | 245,0 |
Šířka: | 170,0 |
Tloušťka: | 25,0 |
Formát: | hmot |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.